Platicu

Quandu una centrale nucleare hè chjusa per rifornimentu - un prucessu chì pò piglià un annu sanu aria deumidificata pò mantene cumpunenti non nucleari cum'è caldaie, condensatori è turbine senza ruggine.

1

U prublema di umidità di l'industria plastica hè principalmente causata da u fenomenu di condensazione nantu à a superficia di u muffa è u disturbu causatu da l'umidità assorbita da u granule plasticu. A riduzione di l'umidità ùn solu migliurà a qualità di u produttu, ma ancu aumenta a produzzione.
L'influenza di l'umidità nantu à a qualità di i prudutti di plastica: durante u prucessu di injezione di i prudutti di plastica, u termoplasticu hè riscaldatu prima, è dopu u moldu hè utilizatu per furmà una certa forma. A causa di parechji resina plastica hannu hygroscopicity, in u prucessu di stampa injection, s'è a materia prima cù umidità, lascià materia prima dopu vapore acqua bollente pò purtà à difetti di a struttura finali è forma. Per migliurà a qualità di u produttu, a deumidificazione hè necessaria prima di utilizà materiali plastichi. L'influenza di l'umidità nantu à u rendiment di i prudutti di plastica: in generale, a temperatura troppu alta aumenterà u tempu di mudificazione è riduce l'output. A più bassa a temperatura di u moldu, u più veloce a furmazione. In u prucessu di stampa in iniezione plastica, a maiò parte di i sistemi utilizanu l'acqua di rinfrescante per riduce a temperatura di u muffa per risparmià u tempu di stampa è aumentà a produzzione. In ogni casu, a temperatura di u moldu troppu bassu pruducerà a condensazione, in particulare in l'estiu più cumuni. Questu risultatu in macchie d'acqua nantu à i prudutti finiti, a corrosione di moldi caru, è l'aumentu di i costi di mantenimentu è di rimpiazzamentu. Utilizendu u deumidificatore di rota, u puntu di deumidificazione di l'aria pò esse cuntrullatu per evità a condensazione durante u prucessu di rinfrescante.

Prodotti in relazione:(1).(2)

L'istanza di u cliente:

5

Novi azzioni di mare


Tempu di Post: 29-May-2018
Chat in ligna WhatsApp!